About Me

My photo
Sungai Petani, Kedah, Malaysia
Nurul Fahana [sg.petani,Kedah] in LOVE Mr.Husband : Shafize and Our sOn : Rayyan Amsyar & Rayyis Ammar

DOAKU HARI INI

Ya allah, berikan lah kami rezeki yang luas, yang halal lagi baik, tanpa memberatkan kami, jika rezeki kami berada di langit, maka turunkan lah, jika berada di bumi,maka keluarkan lah, jika jauh,maka dekatkan lah,jika dekat,maka mudahkan lah, jika sedikit maka banyakkan lah, jika banyak maka berkati lah, perkenankan lah doa hambamu ini..aminnn!!

~ Chenta ~

~ Chenta ~
sweet family

~ Our SON ~

~ Our SON ~
cinta hati kami sepanjang hayat :)

Saturday, 2 May 2015

COOKIES RAYA PALING SEDAP DAN MURAH



Hai assalamualaikum :)
salam sejahtera

kejap je masa berlalu...
rasa tahun ni macam cepat sangat!
bulan depan nak puasa..
lepas puasa dah nak raya..
amboi..tetiba fikir pasal raya pulak.haha
dari semalam lagi ana duk fikir tema warna utk raya ni..
tak habis2 duk tgok online..jamu mata katakan :D
nak beli tak beli jerrr..huhu.

kalau cakap pasal kuih raya..
macam boring jer,..tiap tahun asyik kuih yg sama..kan ?
kuih raya wajib korang apa?
ana suka almond london..wajibb hokey!!

kalau dah rasa boring dengan kuih yg selalu korang makan..
tahun ni jom kita cuba cookies pulak!
tak raya pun boleh ja makan...hehe

cookies ni sedapppp sangat..rangup...
kaya dengan kekacang dan bijirin.
banyak khasiat wehhhhhhh....
cookies ni jenis drop..xda bentuk.
tapi kalau sekali masuk mulut rasa nak berkali2 sampai habis 1 balang.haha :P

Cookies ni di buat oleh Puan Azne.
ni fb dia EMPIRE DELIGHTS
di reka dan di cipta resepinya tersendiri..
memang sedapp.. hai dah berapa kali ulang sedap nih..
tetiba terliur nak makan lagi :D

-----------------------------------------------------------------------
Apa yang best tentang cookies ni ?
☆ 100% produk muslim
☆ bahan-bahan berkualiti
☆ 100% pure butter anchor tanpa bahan pengawet.
☆ Cookies yg kaya dgn khasiat kekacang n bijirin!


ini antara biskut yg di jual untuk hari raya...
bole order sekarang..


1. HABBATUS SAUDA COOKIES



Habbatus Sauda atau Black Seed adalah makanan sunnah. Memakannya mendapat pahala & baik untuk kesihatan inshaAllah
Tidak pahit. Gabungan Habbatus Sauda & doh cookies sangat serasi. Memberikan rasa yang sangat sedap inshaAllah
Sangat sedap. Gebu. Wangi yang menangkap deria anda.

-----------------------------------------------------
2. RED VELVET CHEESE

mengandungi chocolate chips putih & cheddar cheese pelengkap rasa

korang pernah rasa kek red velvet ? haa..macam tulah rasa dia.
ana pernah makan ni.. sedappppppp!!!!

---------------------------------------------------------

3. ROYAL BLACK MUNCH


cookies faberet ana.hihi..dalam cookies ni ada
chocolate chipcorn flakesrolled oats

--------------------------------------------------------

4. LAVA CRUNCH



Cookies yang paling HOT dalam carta cookies..walaupun tak cantik.haha
rasanya ? masyaAllah SEDAP.... !!!!!!

Ringan dan rangup, Cookies ini tidak menggunakan tepung, ia mengandungi....
corn flakeschocolate chippeanutcolourful chocolate bean

--------------------------------------------------------

5. ALMOND TREASURE


Cookies yang tidak menggunakan tepung..tp banyak khasiat sebab ada...
Almond nibscerealchocolate compound



--------------------------------------------------------
contoh packing untuk hari raya :)
botol lebih besar
☆ harga masih sama
☆ bahan-bahan berkualiti


Tunggu apa lagi....jom buat order sekarang!

RM 25.00 /botol (tidak termasuk kos courier)
COD Sungai petani, kedah
----------------------------------------------------------------------------------

Nak rasa dulu ?

>>>>> JUALAN PRA-HARI RAYA
*Tiada minimum order
*RM 10/botol (tidak termasuk kos courier)

♡ Anda berpeluang merasai sendiri cookies keluaran kami sebelum menjelang Hari Raya!!!

Berminat ? jgn tunggu lagi! cepat-cepat order...

>> 017-466 3393 (ANA)
sms/ whatsapp


Alang-alang membeli..beli la banyak2, takot tak cukup pulak sebalang.hihihi.

"Melt in your mouth, Stay in your heart" - Azne's Cookies

No comments:

Post a Comment