About Me

My photo
Sungai Petani, Kedah, Malaysia
Nurul Fahana [sg.petani,Kedah] in LOVE Mr.Husband : Shafize and Our sOn : Rayyan Amsyar & Rayyis Ammar

DOAKU HARI INI

Ya allah, berikan lah kami rezeki yang luas, yang halal lagi baik, tanpa memberatkan kami, jika rezeki kami berada di langit, maka turunkan lah, jika berada di bumi,maka keluarkan lah, jika jauh,maka dekatkan lah,jika dekat,maka mudahkan lah, jika sedikit maka banyakkan lah, jika banyak maka berkati lah, perkenankan lah doa hambamu ini..aminnn!!

~ Chenta ~

~ Chenta ~
sweet family

~ Our SON ~

~ Our SON ~
cinta hati kami sepanjang hayat :)

Wednesday, 6 August 2014

DIY :: PAPER FAN paling mudah!



pernah tengok paper fan ni tak ?
masih ingat lagi entry kisah bilik pengantin ana dulu ? SINI
Ada yang tanya ana macam mana nak buat paper fan ni..
jadi ana sertakan video sumber dari youtube utk anda!
ni cara paling mudah..semudah ABC..hehe.
lipat macam kita buat kipas, alaa masa kecik2 dulu mesti penah buat punya lah!

to bride be to be..kalau rajin boleh la diy banyak2..
boleh letak kat pelamin ke, kat bilik pengntin ke..atau untuk photobooth ke..
jimat tau buat benda ni..hehehe.. nanti dalam gambar pun nampak cantik je.



yang ana buat ni ana lekat dekat polisterin je..cucuk dengan jarum peniti..
ada yang cucuk dengan lidi sate tu.. yang kat tengah2 tu doily paper kot nama dia..oh lupa sudah!
boleh cari kat mana2 kedai bakery...ada jual.

SELAMAT DIY :)


No comments:

Post a Comment