About Me

My photo
Sungai Petani, Kedah, Malaysia
Nurul Fahana [sg.petani,Kedah] in LOVE Mr.Husband : Shafize and Our sOn : Rayyan Amsyar & Rayyis Ammar

DOAKU HARI INI

Ya allah, berikan lah kami rezeki yang luas, yang halal lagi baik, tanpa memberatkan kami, jika rezeki kami berada di langit, maka turunkan lah, jika berada di bumi,maka keluarkan lah, jika jauh,maka dekatkan lah,jika dekat,maka mudahkan lah, jika sedikit maka banyakkan lah, jika banyak maka berkati lah, perkenankan lah doa hambamu ini..aminnn!!

~ Chenta ~

~ Chenta ~
sweet family

~ Our SON ~

~ Our SON ~
cinta hati kami sepanjang hayat :)

Friday, 11 July 2014

TIKAR EKAMATIK 2 IN 1



Al kisah tikar ekamatik 2 in 1.hehe

^


^


^


^


^


^


^


^


^


jeng..jeng..jeng..!!!




si Rayyan Amsyar sedang syok bermain ayaq (air).
maklum la haritu musim panas..suka la kalau nak berendam ni kan.

mula2 ana terfikir gak nak beli kolam kecik kat dia.
tapi ana fikir banyak kali nak beli ke takkkkk..errr..bukan masalah kedekut ke apa..
budak besar amsyar ni xleh ajar mandi kolam sangat...kang selsema pulak.
sekali dia berendam jangan harap sat saja..lebih 1jam sampai kecut 1 badan pun xpa!
kalau ana beli kolam, nanti dia nampak kolam tu mengamuk nak mandi kolam hari2 pulak..
jenuhhh la ibu kamu nak tunggu, tak jadi keja ler..huhu

so..ana terfikir ni idea yg baik.hahahahhaa..
lagipun amsyar suka..lepas dia mandi terus jemur tikar tu.
dah x nampak macam kolam kan..hehehe

nak try buat ??

mudah je nak buat..yg penting kena ada bata berapa ketoi n penyepit baju.
hujung bucu2 tikar tu sila kepit dengan pengepit supaya air dapat bertakung.
bata plak susun tepi2 sikit..ana guna dalam 3 bata je pun.. tak guna pun xpa, :)

No comments:

Post a Comment