About Me

My photo
Sungai Petani, Kedah, Malaysia
Nurul Fahana [sg.petani,Kedah] in LOVE Mr.Husband : Shafize and Our sOn : Rayyan Amsyar & Rayyis Ammar

DOAKU HARI INI

Ya allah, berikan lah kami rezeki yang luas, yang halal lagi baik, tanpa memberatkan kami, jika rezeki kami berada di langit, maka turunkan lah, jika berada di bumi,maka keluarkan lah, jika jauh,maka dekatkan lah,jika dekat,maka mudahkan lah, jika sedikit maka banyakkan lah, jika banyak maka berkati lah, perkenankan lah doa hambamu ini..aminnn!!

~ Chenta ~

~ Chenta ~
sweet family

~ Our SON ~

~ Our SON ~
cinta hati kami sepanjang hayat :)

Thursday, 22 May 2014

DIY :: LAMPU !!


Assalamualaikum..
harini nak share DIY lampu.
tapi bukan ana yg buat la..hihi..
boleh jadi rujukan untuk kita semua jugak ni..
mana lah tau ada bahan yang dpt di kitar semula..ye dak ?

jom layan gambar  :)


comey tak? kreatif gila kan ???
























ok cukup setakat tu..hehehe.
selamat ber DIY ya ! :)

2 comments:

  1. kretif nya...macam senang jer nengok nya..tapi nak membuat tu..kene gigih..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula kak aty....nak buat kena gigih lebih sikit ni.hehehe...

      Delete