About Me

My photo
Sungai Petani, Kedah, Malaysia
Nurul Fahana [sg.petani,Kedah] in LOVE Mr.Husband : Shafize and Our sOn : Rayyan Amsyar & Rayyis Ammar

DOAKU HARI INI

Ya allah, berikan lah kami rezeki yang luas, yang halal lagi baik, tanpa memberatkan kami, jika rezeki kami berada di langit, maka turunkan lah, jika berada di bumi,maka keluarkan lah, jika jauh,maka dekatkan lah,jika dekat,maka mudahkan lah, jika sedikit maka banyakkan lah, jika banyak maka berkati lah, perkenankan lah doa hambamu ini..aminnn!!

~ Chenta ~

~ Chenta ~
sweet family

~ Our SON ~

~ Our SON ~
cinta hati kami sepanjang hayat :)

Monday, 17 June 2013

BLOGKU..APA SUDAH JADI..

Salam hi..
adoii..lama gila ana x update blog..
dah 2tahun kot..eh ke setahun??hehe




lama kot..ana tak bukak blog nie..
asalnya dah lupa cmna nk bukak..hahaha..
[ tetiba terlupa? ai mcm xlogik plak..ngee]


sebenarnya mcm2 cerita ana nak sampaikan kat sini..
Cerita pasal persiapan kahwin [ setahun yg lalu ]
Majlis kahwin..ala..sederhana je..huhu
haaa..pasal preggy 9 bulan :)
Pengalaman bersalin yg kelam kabut tuh!
paling best pengalaman berpantang..[ naper best?? nt ana citer keh!]
dan nak cerita kehidupan sekarang....



mcm cepat je masa ni berlalu..
tup2 ana dah pun jadi IBU..
Ehhh..mcm x percaya lak [ smp skrg pn masih x percaya lgi? :P ]



Lepas ni InsyaALLAH ana akan cuba update blog..
byk cerita tergendala..huhu..
ini kes lupa ke pemalas entah...
emm..tunggu ye entry seterusnya....



bye..wassalam

p/s : Agak2 ada ke org baca blog cek??
Haaa..sapa tuh? !