About Me

My photo
Sungai Petani, Kedah, Malaysia
Nurul Fahana [sg.petani,Kedah] in LOVE Mr.Husband : Shafize and Our sOn : Rayyan Amsyar & Rayyis Ammar

DOAKU HARI INI

Ya allah, berikan lah kami rezeki yang luas, yang halal lagi baik, tanpa memberatkan kami, jika rezeki kami berada di langit, maka turunkan lah, jika berada di bumi,maka keluarkan lah, jika jauh,maka dekatkan lah,jika dekat,maka mudahkan lah, jika sedikit maka banyakkan lah, jika banyak maka berkati lah, perkenankan lah doa hambamu ini..aminnn!!

~ Chenta ~

~ Chenta ~
sweet family

~ Our SON ~

~ Our SON ~
cinta hati kami sepanjang hayat :)

Saturday, 10 September 2011

warna Oh warna!!

haluuuu......
apa cita harini???
suma OK kah??ada sehat??
harini mOod ana OK sangat la....huhu :)
rasa semangat je nk tulis diary harini..
bkn pa..tetiba terpikir sesuatu
walaupun lmbat lagi tp ana suka pikir siap2..
sonang ckit keja nnti....
^

^

^
 apa dia???
ni haaa...warna oh kaler la.....
pasal warna utk tema wedding kami nti :)
wahhh..semangat btoi kn ana nie!
(nmpak sangat ana nie x sabar nk kawin kan??hahaha
^

^

^
kadang2 pening la dok pikir nk guna warna apa...
ada ideal tak ???
rumah ana ni xbesaq so xleh la nk guna kaler yg terang2,
sO,kena pilih kaler yg lembut2 gitu...
tp xdela la lembut sangat pon..
^

^

^
firstly ana mula ngn tema warna masa bertunang tu..
ingat x warna pa??hehe..hat mai tu msti ingat,
hat xmai ni mesti xtau apa2..
jangan mare yer ;)
^

^

Pertunangan

Pic credit by google
lebih kurang warna ni la..
Cream, pink n green
(gabungan warna2 harmoni tau!! nice giler)
^

^

^
pastu2..........................
ana dah ada ideal utk kaler akad nikah.....
taadaaaaaaaaaaa....
^

^

^

Akad Nikah

                                                                  pic credit by google
wahhhh..kaler nie mmg lembut kan???
Dusty pink or pink belacan..hihi
romantik kaler dia...nice2..suka2...
^

^
tapi kan bekenan plak kt kaler nih!

^

pic credit by google
Alah..sama ja wrna nie....
Pink +peach+yellow
^

^

^
haa..amacam?? cantek x???
huh..xabeh lagi la....
ada lagi...

^

^

^

Bersanding
pic credit by google
Tiffany Blue + Pink
perhhh!! ana mmg dah jatuh hati kat warna nie!!
Klau En.tunang tau mesti dia jeles sbb nie wrna feberet dia..
Sapa cepat dia dapat la....huhu

ada lagi......
Hand bouquet?? tau x??
ni diaaa...
^

^
pic credit by google
haa..tgok2!! cantek kn??
sama kaler ngn baju kot nnti..wahhhhhhh..

tapi ada lgi yg menarik hati ana

Hand Bouquet with button!

pic credit by google

kreatif kan hand bouquet nie??
tp owg kata agak berat kalau nk pegang..
lenguh jari jemari kot..huhu
^

^

pepun..sumanya ana nk DIY sendiri
I want to be creative!!! yeahhh!
nantikan kemunculannya..

Wait2..ada lagi laaaa........
ni warna tema untuk
^

^
Bertandang (lelaki)


pic credit by google
 Grey / white + turqoise + purple
hahh!! ini untuk belah lelaki....
hanya cadangan saja..warna biru tu wajib ada tau!
sbb en.tunang like sgt wrna biru....
tapi belah dia xtau la nk guna warna apa..ana juz cadangkan ajer :)
pening je kan tgok pic2 tu..mcm sepeten je warna dia,huhu
^

^

^
sebenarnya ni dalam perancangan ajer..
xtetap lagik..nk guna warna apa..hmmm..
juz pilih2 dulu...nnti baru confom len..
sbb byak sangat warna nie..sampai kelabu bijik mata nengoknyer!
haaa..kalau sapa2 nk buat baju raya ke, baju p kenduri ke..
bleh la try warna2 nie...
bukan untuk bakal pengantin aje tau!!
warna nie untuk semua.....

p/s: kepada tuan punya gmbar2 di atas, saya mohon maaf kerana mengambilnya
utk rujukan peribadi..di harap..halakan yer :)
thanks sumer..daaaa

MOod: riang gumbira!! :p



No comments:

Post a Comment