About Me

My photo
Sungai Petani, Kedah, Malaysia
Nurul Fahana [sg.petani,Kedah] in LOVE Mr.Husband : Shafize and Our sOn : Rayyan Amsyar & Rayyis Ammar

DOAKU HARI INI

Ya allah, berikan lah kami rezeki yang luas, yang halal lagi baik, tanpa memberatkan kami, jika rezeki kami berada di langit, maka turunkan lah, jika berada di bumi,maka keluarkan lah, jika jauh,maka dekatkan lah,jika dekat,maka mudahkan lah, jika sedikit maka banyakkan lah, jika banyak maka berkati lah, perkenankan lah doa hambamu ini..aminnn!!

~ Chenta ~

~ Chenta ~
sweet family

~ Our SON ~

~ Our SON ~
cinta hati kami sepanjang hayat :)

Wednesday, 28 September 2011

pelamin anganku............

salam suma nya :)
harini ni hati manyak munga2..hehe!
wahhh..sakan lah ana ni kan....
tadi smbil boring2
jejalan kt blog org..hihi
then...ternampak lah.......


^


^



^



^

sesuatu yg bekenan di hati!!
jeng.......jeng.....jeng..........

^


^


^


^



^


^


^


^


^


^
PELAMIN BUNGA KERTAS!!
(taip besor2 sikit biar nampak!hehe)
penah tgok x?????
sangat2 kreatif..seyes terpegun melihat keindahan origami ni..
bkn poligami yer......hehe...
So..jom kita layan gmbar2 pelamin tu..




suma search dri GOOGLE......
simple but so sweet OK!!




yg ini elegan lah! moden gitu...cntek sgt dgn cahaya lampunya





ni pon cantek!! geram btol lah!!
rasa nak pelamin cmnie......





wahhhh........menarik lah!!




ni adalah contoh bunga2 yg dorang buat tuuu..
nampak mcm senang je kan...



buat bunga besar2 baru cantek kann..

^


^


^


^
amacam??? puas hati x tgok pic kt atas tuh??
klu korang nk save budget..leh la wat cmnie..
tu pon klu korang kreatif lah..
insyaALLAH blh buat.....
sbb byk guna kertas jer,,lebih jimat dri beli bunga palsu kan..
sbnarnya ada byak lagi palemin cmni..
korang kena rajin search kt google je...
mcm2 pattern ada...
sO,ana ingat nk DIY PELAMIN cm ni lah...
angan2 ni akan jadi kenyataan tau! Cayalahhh!!
tunggu n lihat ana akan tunjuk yer........
"SABAR ITU SEPARUH DARIPADA IMAN":)

byee......salam sayang sumanya!!







No comments:

Post a Comment