About Me

My photo
Sungai Petani, Kedah, Malaysia
Nurul Fahana [sg.petani,Kedah] in LOVE Mr.Husband : Shafize and Our sOn : Rayyan Amsyar & Rayyis Ammar

DOAKU HARI INI

Ya allah, berikan lah kami rezeki yang luas, yang halal lagi baik, tanpa memberatkan kami, jika rezeki kami berada di langit, maka turunkan lah, jika berada di bumi,maka keluarkan lah, jika jauh,maka dekatkan lah,jika dekat,maka mudahkan lah, jika sedikit maka banyakkan lah, jika banyak maka berkati lah, perkenankan lah doa hambamu ini..aminnn!!

~ Chenta ~

~ Chenta ~
sweet family

~ Our SON ~

~ Our SON ~
cinta hati kami sepanjang hayat :)

Tuesday, 27 September 2011

malas mula menguasai diri..........

Salam!
Hyeppp....sori lahh..rasa malas sgt nk update BLOG
sbb xda pape nk di kongsikan lagi.....
Tambah2 buzy bt psediaan kawin
nk p survey sana sini......
letih rasanya....
Nnti ana update utk preparation wedding k..
mcm2 ana nk buat nie..
suma nk DIY sndiri :)
Coming Soon OK!
^

^

^

Tarikh kawin dah tentukan
Tp xleh bgtau!! Rahsia2......hehe
Sampai masa nnti baru ana umumkan......
Sejak2 nie fikiran ana runsing sgt!
Mybe pkir mcm2 kot.....
^

^

^
yg mak ana..asyik tanya ana
"hang dah ready ka nk jadi isteri nie??"
Nk kawin ni bkn sehari dua..
nk pikiaq makan minum dia, nk makan pa..suma lah!
ana jwb "klu nk ekut ready xready smpai bila pon kita xkan ready"
btoi dak???? bkn melawan ckap mak yer..tp hnya beri pndapat :)
sebenarnya ana xckup 100% ready utk jadi sorg isteri..
tp ana akan cuba ready n belajar utk menjadi sorg isteri...
tak gitu kan?? suma nie kn boleh belajar...
Xrugi pon kawin muda kan....elak MAKSIAT..
^

^

^
ana nk sangat wt KENDURI yg sederhana tp MERIAH skali!
mcm kenduri bertunang hari tu...mmg meriah...
tp ana wt meriah cara ana lah...
tak suka nk membazir sana sini...
sbb tu la ana nk buat sendiri PELAMIN,BILIK TIDUR n lain2 lagi
kalau sewa mahal sangat! wlupon pakej RM1K keatas lah..
mmg la cntek..tpi xda keunikan..suma sama
lebih bek buat sndiri dgn citarasa sendiri kan..
lagi puas hati..
pas majlis benda2 tu suma leh guna jgk....
xrugi pon kan.....
^

^

^
OK lah..nnti kita besua kembali ya..
c u next episod diary ku..hehe
daaaaa....

*SENYUM tak perlu kata apa2*


No comments:

Post a Comment