About Me

My photo
Sungai Petani, Kedah, Malaysia
Nurul Fahana [sg.petani,Kedah] in LOVE Mr.Husband : Shafize and Our sOn : Rayyan Amsyar & Rayyis Ammar

DOAKU HARI INI

Ya allah, berikan lah kami rezeki yang luas, yang halal lagi baik, tanpa memberatkan kami, jika rezeki kami berada di langit, maka turunkan lah, jika berada di bumi,maka keluarkan lah, jika jauh,maka dekatkan lah,jika dekat,maka mudahkan lah, jika sedikit maka banyakkan lah, jika banyak maka berkati lah, perkenankan lah doa hambamu ini..aminnn!!

~ Chenta ~

~ Chenta ~
sweet family

~ Our SON ~

~ Our SON ~
cinta hati kami sepanjang hayat :)

Sunday, 4 September 2011

Dunia ni kecik sangat!!

Cuit2......Cuit2..........blogspot!! (nada dering baru! he3)
hyep2.......salam 1 malaysia! merdeka!
ewaahhh..masih semangat merdeka gitu..
^

^

^
buat apa tu??
ngintai blog kami ey................
dah makan ke?? blom??
Jom ana belanja KFC..ada vaucer nie.hehe 
Diary kali ni 'Dunia Kecik Sangat??'
apa maksud ana...............
^

^

^

sebenarnya x da pape pun...
juz nak cita benda yg tak di sangka2...
kadang2 bila kita kenai orang tu..
xkisah la rapat or tak...
tup...tup.....nah!! saudara mara..sangkut pupu papat lah..
wahhhh..x sangka btoi!!
nak tau mcm mana masa kenduri lah..
sO,lenkali kena pergi kenduri yer..
Time nie la kita dapat kenai suma saudara mara kita..
Yg jauh yg dekat..
penah or tak penah jumpa....
Bagus kalau kita mengeratkan silaturrahim sesama insan :)
^

^

^

ni cita lain pulok...
setiap org ada sejarah silam masing2..
mana la tau kot kaple bercinta bagai nak rak..
last2 time nak kawin sah adik beradik!
tak ke parah tuuuu!!
nak jadikann citer..yg si abang org lain bela,
so mana la nak kenai adik perempuan dia kan....
kes ni selalunya dalam Drama kt TV tu..
mungkin penah terjadi kannn...
tula Dunia nie kecik sangat!!
^

^

^
sO..kalau dah kenai seorang lelaki or perempuan..
selidik lah dulu latar belakang family dia..
Kalau dia anak luar nikah pun..
jangan salahkan dia..OK!
dia pon x mintak la lahir kat dunia nie..
kita sepatotnya bersyukur sbb bertemu dengan dia..
tau napa??
sbb tuhan nak kita lindungi dia...jgn pandang hina kt dia..
(mcm pakar motivasi pulak..hehe)
^

^

^

ana brsyukur la kenai ngn my Abg..
sbb yang tolong rekemen tu pun kenai dia,kenai mak ana..
Kenai family Tok ana kt kampung tu...
Mana tak nyer..1 kmpg!! xtau pulak..huhu
So senang laaa nak korek2 rahsia.hihihi
Lagi 1..xsangka lak pakcik my Abg kenai ngn pakcik ana..
Rupanya dok main sepak takraw!!
So..senang la nk kenai ngn suma family kami..
Alhamdulillahh....:)
^

^

^

wahhhh..banyak btoi la benda yang tak di sangka2....!!
tu la ana kata 'Dunia Kecik Sangat!'
hai..taip punya taip xsedar keja banyak lagi nak buat..hehe
Lenkali kita jumpa lagi tau!!
bye suma........salam..



cute x karton yg ana lukis nie??hehe..

No comments:

Post a Comment